Pastor Niklas update

Ansök gärna om att få delta i Facebook-gruppen Pastor Niklas med vänner.

Måndagen den 21 augusti

Söndagen som var blev en intensiv dag för mig. Vi hade vårt församlingsmöte för att besluta att säga upp vår lokal. Vi behöver göra denna förändring. Vi har den fram till maj 2024. Nu får vi se vilka dörrar Gud öppnar framöver. Stå gärna med oss. Om du bor i Höör med omnejd och söker en familjär och karismatisk församling med hjärtat för Höör men också för hela världen så är du välkommen att kontakta oss. Vi tror att vi behöver stå tillsammans i denna tiden!

Efter gudstjänsten i Höör fick jag dra iväg till min andra församlings dag med vigsel och dop! Härligt att få vara med!

Under veckan har jag hållit kontakten med Saleem i Pakistan efter attacken på kyrkor och kristna i hans närområde. Vi har också haft morgonbön för detta. Gå gärna med i Facebook-gruppen så håller du dig uppdaterad.

Här öppnar vi en ny sida så att jag kan få möjlighet att dela mina tankar med dig. Det ser jag fram emot. Det blir något av en dagbok med personliga tankar.